بازیکنان تیم ملی کرکت کشور اقامت امارات متحده عربی می‌گیرند

کرکت بورد افغانستان با اشاره به این که ملی پوشان کرکت افغانستان در حال حاضر برای پیشبرد روند دریافت اقامت در ابوظبی به سر می‌برند، گفته که این اقدام برای جلوگیری از مشکلات دریافت ویزا صورت گرفته است، با این حال تصمیم دارد، ویزای اقامت امارات متحده عربی را برای بازی‌کنان و مسوولان تیم ملی کرکت تهیه کند.

این در حالی است که پس از تسلط طالبان بر افغانستان، دریافت ویزا برای بازیکنان افغان سخت تر شده است و ویزای اقامت به بازیکنان و مقامات این امکان را می‌دهد که برای مدت طولانی‌تری در امارات بمانند. با توجه به نزدیک شدن به تور ایرلند، انتظار می‌رود بورد کرکت اکنون برای ویزای انگلستان درخواست کند.
تیم ملی کرکت افغانستان قرار است در ماه اگست سال روان برای پنج بازی T20 به ایرلند برود.

در اعلامیه کرکت بورد آمده، از آنجای که تیم ملی افغانستان اغلب میزبان کشورهای دیگر در امارات متحده عربی است؛ بناعا لازم است تعدادی از مسوولان و بازی کنان اقامت امارات را دریافت کنند تا با مشکلات دریافت ویزا روبه‌رو نشوند. در همین حال ماه جنوری سال روان، اشتراک افغانستان در جام جهانی زیر 19 سال به دلیل مشکلات ویزا به تعویق افتاد.

افغانستان به زودی در امارات متحده عربی سه بازی یک روزه بین‌المللی را مقابل پاکستان انجام خواهد داد. این بازی‌ها قرار بود ماه اگست سال گذشته انجام شود ولی به دلیل مشکلات لوجستیکی به تعویق افتاد.

Back to top button