بروس‌لی افغانستان، عباس علی‌زاده در هالیوود نقش بازی می‌کند

رویایی که به واقعیت مبدل می‌شود؛

عباس علی‌زاده، رزمی‌کار افغان که از لحاظ چهره شباهت زیادی به بروس‌لی دارد، همواره آرزوی بازی کردن در هالیوود را در سر داشته است.

عباس علی‌زاده می‌گوید که قرار است امسال وارد بازی در فیلم‌های هالیوود شود.

تورنتو ستار امروز دوشنبه، ۱۹ جدی، تحت یک گزارشی زند‌گی دشوارآمیز عباس علی‌زاده معروف به بروس‌لی افغانستان را بازتاب داده است.

علی‌زاده می‌گوید: «هدف اصلی من حضور در هالیوود بود و هست. اکنون این رویایی است که به حقیقت می‌پیوندد».

عباس علی‌زاده در دوران نوجوانی، با تماشای فیلم‌های بروس‌لی به ورزش‌های رزمی علاقه‌مند شد. او با تلاش‌های دشوار، بدون امکانات و مربی و به تنهایی با دیدن فیلم‌های بروس‌لی توانست مهارت‌های رزمی را فرابگیرد.

منتشر شدن عکس‌های علی‌زاده هنگام تمرین در شبکه‌های اجتماعی توجه بین‌المللی را “بروس‌لی افغانستان” جلب کرد. در نوامبر ۲۰۲۰، هالیوود پیشنهاد کاری در آینده را به او داد و عباس را برای رسیدن به رویای دیرینه‌اش نزدیک‌تر کرد.

در سال ۲۰۲۰، علی‌زاده در انتظار گرفتن ویزه برای رفتن از افغانستان بود. اما با سقوط جمهوریت، سفارت امریکا بسته شد و پیگیری‌های او با نمایندگی دیپلماتیک ایالات متحده در اسلام‌آباد پاکستان بی‌نتیجه ماند. او اکنون اقامت دایم بریتانیا را دارد و در منچستر زندگی می‌کند.

اکنون، او با اسناد بریتانیایی خود می‌تواند به ایالات متحده سفر کند و به مرحله‌ی بزرگتری قدم بگذارد.

علی‌زاده می‌گوید: «من در یک فیلم هالیوودی نقش ایفا خواهم کرد که در اواسط سال ۲۰۲۳ فیلمبرداری می‌شود». به‌گفته‌ی وی، موضوع فیلم هنرهای رزمی است، اما افزود که نمی‌تواند جزئیات بیشتری بدهد.

Back to top button