جام جهانی قطر؛ ۴ رقابت از مرحله‌ گروهی امروز برگزار شد

در بازی نخست، تیم‌های کامیرون و صربستان که هردو در گروه(G) قرار دارند، به‌مصاف هم رفتند.

هردو تیم در نیمه اول عالی بازی کردند و به گول رسیدند. تیم کامیرون در دقیقه ۲۹ بازی به گول رسید. در شروع نیمه دوم، تیم صربستان با ثمر رساندن ۳ گول از حریف پیش افتاد. تیم صربستان خوشحالی می‌کردند که این پایان بازی است، ولی پس از گذشت چند دقیقه، این تیم کامیرون بود که موفق شود در دقایق ۶۳ و ۶۶ دوباره به حریف گول بزند. هردو تیم تلاش کردند تا ختم بازی به گول پیروزی برسند ولی موفق نشدند. سرانجام، این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ مساوی خاتمه یافت و هر دو تیم با کسب ۱:۱ امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفت.

در بازی دوم، تیم‌های کوریایی جنوبی و غنا که هردو در گروه(H) قرار دارند، به‌مصاف هم رفتند.

تیم ملی فوتبال غنا در دومین بازی‌اش مقابل تیم کوریایی جنوبی به میدان رفت. تیم غنا در نیمه اول با ثمر رساندن ۲ گول از تیم حریف پیش افتاد. تیم غنا از نتیجه این بازی خوشحال بود و فکر می‌کردند که این پایان بازی است. اما نیمه دوم، تیم کوریایی جنوبی با درخشش بازیکنان‌اش به ۲ گول رسید و نتیجه بازی ۲ بر ۲ مساوی شد. هردو تیم تلاش می‌کردند تا موفق به ثمر رساندن گول پیروزی شوند. و سرانجام، تیم غنا در دقیقه ۶۹ بازی به گول پیروزی رسید و این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ خاتمه یافت. تیم غنا، با این پیروی در جایگاه دوم قرار گرفت.

در بازی سوم، تیم‌های برازیل و سوییس که هردو در گروه(G)  قرار دارند، به‌مصاف هم رفتند.

هردو تیم در دومین بازی‌‌اش، امروز به‌مصاف هم رفتند. هردو تیم در نیمه نخست تلاش زیادی کردند تا به گول برسند اما موفق نشدند. در نیمه دوم، تیم برازیل توسط وینسیوس جنیور به گول رسید اما گول آفساید گرفته شد. هردو تیم باز تلاش کردند به گول برسند. سرانجام، تیم برازیل در دقیقه ۸۴ بازی توسط کاسمیرو به گول پیروزی دست یافت. تیم برازیل توانست این نتیجه را حفظ نماید و بدون شکست در صدر جدول قرار گرفت.

در آخرین و حساس‌ترین بازی از گروه(H)، تیم‌های پرتگال و اروگوئه به‌مصاف هم رفتند.

هر دو در نیمه اول تلاش زیادی کردند تا به گول برسند ولی موفق نشدند. در نیمه دوم، تیم ملی پرتگال در یک ضد حمله تهاجمی در دقایق ۵۵ بازی توسط برونوفرناندیز به گول رسید. این پایان بازی نبود، تیم پرتگال در دقایق آخر بازی به پنالتی دست یافت و اینبار هم برونوفرناندیز از نقطه پنالتی گول دوم این تیم را به ثمر رساند. سرانجام، تیم  پرتگال با نتیجه ۲ بر ۰ به پیروزی رسید و بدون شکست در صدر جدول قرار گرفت.

این رقابت‌ها، روز دو‌شنبه، ۷ قوس برگزار گردید.

Back to top button