۴ بازی از مرحله‌ گروهی جام جهانی قطر امروز برگزار شد

در اولین بازی، تیم‌های تونیس و استرالیا که هردو در گروه(D) قرار دارند، به‌مصاف هم رفتند.

هردو تیم تلاش کردند به گول برسند. تیم استرالیا در نیمه اول به گول رسید. سرانجام تیم استرالیا توانست نتیجه ۱ بر ۰ را حفظ نماید و تیم تونیس را با همین نتیجه شکست داد.

در دومین بازی، تیم‌های پولند و عربستان سعودی که هردو در گروه(C) قرار دارند، به‌مصاف هم رفتند.

هردو تیم فرصت‌های زیادی داشتند و بازیکن تیم عربستان سعودی پنالتی را هم تبدیل به گول نتوانست. تیم پولند در نیمه اول با نتیجه یک گول از حریف پیش افتاد. تیم فوتبال پولند در نیمه دوم، با ستاره‌اش رابرت لواندوفسکی به گول دوم رسید. سرانجام تیم پولند با برتری ۲ بر ۰ در صدر جدول قرار گرفت.

در سومین بازی، تیم‌های فرانسه و دنمارک که هردو در گروه(D)  قرار دارند، به‌مصاف هم رفتند.

هردو تیم در دومین بازی‌‌اش در مرحله‌‌ی گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، به‌مصاف هم رفتند. هردو تیم در نیمه اول به گول نرسیدند. تلاش‌های هردو تیم در نیمه دوم به گول دست یافت. ستاره تیم فرانسه، کیلیان امباپه نتیجه را یک بر صفر کرد و چند دقیقه بعد بازیکن تیم دنمارک، آندریاس کریستینسن نتیجه بازی را مساوی کرد. سرانجام این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ خاتمه یافت و تیم فرانسه با دبل کیلیان امباپه به دور بعد جام جهانی صعود کرد.

در آخرین و حساس‌ترین بازی از گروه(C)، تیم‌های مکسیکو و آرژانتین به‌مصاف هم رفتند.

هردو تیم در نیمه اول تلاش زیادی کردند و نتوانستند به گول برسند. تیم ارژانتین توسط ستاره‌اش لیونل میسی در دقیقه ۶۴ بازی به گول رسید. تیم ارژانتین در دقیقه ۸۷ به گول دوم دست یافت و سرانجام این بازی با برتری ۲ بر ۰ خاتمه یافت.

تمامی این رقابت ها امروز شنبه، ۵ قوس برگزار گردید.

 

Back to top button