زهره فکور صبور بازیگر تلویزیون ایران درگذشت

زهره فکور صبور بازیگر تلویزیون ایران که برای بازی در سریال‌هایی مانند “مسافری از هند”، “نرگس”، “دلنوازان” و یک فصل از سریال طنز “پایتخت” شناخته می‌شد و مشغول بازی در یک مجموعه تلویزیونی جدید بود، ۱۰ اسفند درگذشت. او ۴۳ سال داشت و رسانه‌های ایران گزارش‌هایی درباره علت مرگ او منتشر کرده‌اند.

خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران نوشته است که “در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته از جسد #زهره_فکورصبور علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.” این مقام قضایی تعیین علت فوت را به نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی موکول کرده است.

خبرگزاری تسنیم پیشتر گزارش کرده که “ساعت ۹ شب گذشته ماموران مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ با مراجعه به محل سکونت او در خیابان دولت در شمیران با پیکر بی‌جان او روبرو شدند و تلاش تکنسین‌های اورژانس برای احیای خانم #زهره_فکور که ظاهراً قرص آرام‌بخش مصرف کرده بود، نتیجه نداده است.”

مرگ او همچنین یادآور اتفاق مشابهی است که اوایل امسال برای آزاده نامداری مجری و بازیگر تلویزیون رخ داد و پیکرش در خانه‌اش کشف شد.

ویدیویی از آخرین مصاحبه تلویزیونی زهره فکور که آخرین پست او در اینستاگرام هم هست به شکل گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در پاسخ به سوال مجری که آیا اگر به گذشته برگردد، بازیگر می‌شود، قاطعانه می‌گوید “اصلا” و بعد توضیح می‌دهد که ترجیح می‌داد ازدواج می‌کرد و بچه‌دار می‌شد و اگر «روزی بچه‌دار شوم، هیچوقت نمی‌گذارم وارد این حرفه شود.”

قاسم جعفری که تجربه چند نوبت همکاری با او را داشته است، با انتشار یادداشتی از “مرگ مشکوک” او نوشته که “نمی‌دانم چرا و چگونه به این تصمیم رسید” این یادداشت برآوردهایی را در شبکه‌‌های اجتماعی از دلیل مرگ این بازیگر ایجاد کرده است اما هنوز گزارشی رسمی از دلیل مرگ این بازیگر منتشر نشده است.

روابط عمومی سریال «بی‌همگان» که آخرین مجموعه تلویزیونی این بازیگر است، اعلام کرده که مراسم تشیع زهره فکور صبور، فردا ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌شود.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button